It’s English time

( 3 Голоса (ів) ) 

It’s English time

Class 2

  Автор

                                                                     Яремчук Людмила Олександрівна

                                                                     вчитель англійської мови

                                                                     Піщанського НВО “ЗОШ I – III ступенів – 

                                                                     дитячий садок”

                                                                     Білоцерківського району

                                                                     Київської області                                                                         

Objectives: by the end of the lesson pupils will be able to

-recognize the upper- and lower- case forms of the letter M and associate them with the sound /m/;

-recognize and identify words;

-practise the numbers;

-energize the class, playing games with feeling flashcards;

-encourage the children to act dialogue;

 -interact with others;

 -play and work cooperatively in teams and pairs.

 

Урок з математики на тему: «Розв’язування задач за допомогою пропорції»

( 13 Голоса (ів) ) 

Урок з математики на тему:

«Розв’язування задач за допомогою пропорції»

Мета уроку:

 -освітня: закріпити свідоме розуміння правил знаходження невідомого члена пропорції при розв’язуванні задач практичного змісту, повторити вивчені способи усних обчислень.

 - розвиваюча: використати міжпредметні зв’язки для формування в учнів цілісного уявлення про систему знань, розвивати вміння аналізувати ситуацію з різних боків, творчі здібності, гнучкість мислення; 

 - виховна: прищеплювати інтерес учнів до зберігання свого здоров’я та краси; показати значення вітамінів для здоров'я людини, пропагувати здоровий спосіб життя, виховувати культуру математичного мовлення, математичних записів, активність учнів, увагу.

Тип уроку: формування знань, вмінь та навичок.

Наочність та обладнання: проектор, картки з буквами, метрова стрічка.

Літературний турнір

( 12 Голоса (ів) ) 

В грі беруть участь учні 5 - 7 класів. До початку гри учні діляться на дві команди  шляхом жеребкування таким чином, щоб у кожній команді було по 3 – 4 представники з кожного  класу.